PRO DISCIPULUS a adus o altfel de abordare în rândul adolescenților în ceea ce privește diferențele între comportamentul și asumarea adolescentului modern. Având ca scop descurajarea bullying-ului, atelierele interactive PRO DOSCIPULUS au pus pe primul plan creativitatea, spontanietatea și munca în echipa.

În cadrul proiectului, inițial, au fost prevăzute 3 ateliere de lucru, a câte două ședințe fiecare. Acestea au demarat în luna februarie 2020, dar restricțiile pandemiei au făcut ca, în luna martie, întâlnirile față în față să fie suspendate. Atelierele s-au desfășurat în laboratorul de IT din cadrul Liceului “Iuliu Maniu” Oradea.

În perioada octombrie – decembrie 2020, cu ajutorul cadrelor didactice, atelierele au continuat în mediul online.

În total, un număr de 90 de adolescenți au beneficiat de îndrumare pentru identificarea profilului comportamental. Astfel, tinerii au identificat patru profile comportamentale diferite și au experimentat munca în echipă.
La final, o parte din materialele didactice și anume cărțile au fost donate bibliotecii în vederea facilitării accesului spre aceste informații și altor elevi doritori.

Voluntarii implicaţi şi rolul acestora
1.Mihociu Anca- coordonator proiect
2.Răduți Diana- trainner certificat, coordonator profil Persolog
3.Popa Ana- psiholog, coordonator activități emoționale
4.Băcilă Bogdan- realizator TV, coordonator activități comunicare
5.Gale Ștefania- economist, coordonator activități testimoniale
6.Andrișca Anda- elev, membru UNICEF România, model de testimonial.

 

https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/ateliere-pro-discipulus-proiect-in-care-adolescentii-sunt-vedete-1164926/