Când vine vorba de tehnologie şi de implicaţiile ei pozitive sau negative, părerile nu sunt unanime. În orice poziţie însă te-ai situa, admiţi că elevii anului 2020 nu mai sunt aceiaşi – ca tipologie – cu cei de acum câtiva ani în urmă ( când am terminat noi şcoala).
         Trecerea de la clasele primare step by step la gimnaziu, la cerinţele ,,tradiţionale” modernizate în funcţie de deschiderea fiecărui cadru didactic, se face, în clasa a IV-a B ( prietenii lui BUFI),  şi prin teme digitale.
Temă – e mult spus!
E un mod de a folosi tehnologia – prin rezolvarea unor fişe interactive – create de maestra Lori ( învăţătoarea care şi-a creat primul site personal didactic din şcoală). Apariţia acestuia a avut la bază pasiunea, interesul pentru nou, neastâmpărul şi autodepăşirea unei novice în lumea limbajelor de programare. 
Accesând site-ul www.lorimaestra.com – elevii au ocazia să se întâlnească, la sfârţit de săptămână, cu provocări de diverse tipuri care sprijină, consolidează învăţarea lecţiilor de matematică , istorie sau permit descoperirea de idei, subiecte care merită a fi explorate. 
       Exerciţiile sunt realizate pe platforme educaţionale diverse ( aşa cum au fost ele descoperite în timp) şi sunt aplicate atât în clasă – la tabla Smart -cât şi acasă, ca activitate independentă. 
Reacţia copiilor în faţa acestor noutăţi este, evident, una pozitivă, solicitând astfel de teme din ce în ce mai des. Rezultatele muncii individuale sunt văzute on-line de către ,,maestra” care le oferă un feed-back ( tot digital) de încurajare sau atenţionare.