Selectează o Pagină

Săptămâna trecută elevii din clasa pregătitoare B îndrumaţi de doamnele învăţătoare Abrudan Luminiţa şi Mureşan Ramona au învăţat sunetul şi litera R. Astfel că pe lîngă activităţile obişnuite: Întâlnirea de dimineaţa, fişele de lucru, unde au luat cunoştinţă cu sunetul şi letra R de tipar,  au audiat povestea Ridichea Uriaşă. Au recunoscut personajele din poveste, s-au jucat un joc de rol asumându-şi roluri din poveste, apoi au observat la centrul de ştiinţe diferite tipuri de ridichi, aflând despre beneficiile pentru sănătate a acestei legume. Observarea s-a realizat folosind toate simţurile – văz (observând forma, culoarea, mărimea), auz (ascultând cum se aude ridichea când se taie), miros, gust,  simţul tactil.

La fel ca în poveste, unde bunica a gătit ridichea la cină pentru toată familia şi copiii au făcut patru tipuri de salate cu ridhichi de lună. Salatele au conţinut pe lângă ridichi, „vedeta zilei”, castraveţi, morcovi, porumb, rucola, mozarela şi au avut ca dressing ulei de măsline, lămâie, sau iaurt.

În concluzie putem spune că învăţarea se poate face atât prin activităţi obişnuite , cum sunt fişele de lucru, cât şi cu ajutorul unor altfel de activităţi, care sunt mult mai plăcute de către copii.